پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انواع شست + خصوصیات هر شست
نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 630
نویسنده : AmirAli
انواع شست   خصوصیات هر شست

انواع شست + خصوصیات هر شست مجموعه: فال و طالع بینی کف دست و انگشتان ما حاوی استعدادها و توانایی های ماست و شست دست نیز همانند یک موتور یا ایستگاه قدرت است که میتواند موجب احیای این استعدادها شود.   نکته : شما تنها با تلاش و تمرین مداوم و بررسی دست های متعدد خواهید توانست در مورد چاقی ، لاغری ، بلندی و کوتاهی شست دست نظر بدهید ، اگر مشخص کردن دقیق نوع شست دست برایتان مشکل است نگران نباشید زیرا این ...

انواع شست + خصوصیات هر شست مجموعه: فال و طالع بینی

فال و طالع بینی , انواع فال , شست دست

کف دست و انگشتان ما حاوی استعدادها و توانایی های ماست و شست دست نیز همانند یک موتور یا ایستگاه قدرت است که میتواند موجب احیای این استعدادها شود.

Code Center


:: موضوعات مرتبط: فال و طالع بینی , ,



تیم ملی والیبال بامداد فردا به آمریکا می‌رود
نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 578
نویسنده : AmirAli
 
آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران قبل از اعزام به اردوی آمادگی آمریکا امروز (سه‌شنبه) برگزار شد.
 
آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران قبل از اعزام به اردوی آمادگی آمریکا امروز (سه‌شنبه) برگزار شد.

تیم ملی والیبال ایران بامداد فردا (چهارشنبه) راهی شهر لس‌آنجلس آمریکا می‌شود. آخرین تمرین تیم ملی والیبال قبل از اعزام به آمریکا ظهر امروز با حضور کلیه بازیکنان و کادر فنی با نظارت اسلوبودان کواچ برگزار شد.

در تمرین امروز تمرکز تمرینات روی کار با وزنه بود و سپس مرور کارهای تاکتیکی در برنامه ملی‌پوشان قرار داشت اما محمد موسوی و سعید معروف فقط تمرین وزنه کردند و کواچ به آنها استراحت داد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 3 و 15 دقیقه بامداد فردا (چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی آمریکا می‌شود. بازیکنان، مربیان و کادر همراه تیم ملی والیبال ایران از تهران راهی فرانکفورت و از این شهر به نیویورک و سپس لس‌‎آنجلس سفر خواهند کرد تا اردوی برون مرزی خود را در این شهر ایالات متحده دایر کنند.

این اردو در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی والیبال برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی مردان 2014 جهان برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون والیبال آمریکاست.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از هشتم شهریورماه با حضور 24 کشور در چهار گروه آغاز می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های ایتالیا، آمریکا، فرانسه، پورتوریکو و بلژیک همگروه است.

Code Center


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



نایب قهرمانی ایران در بسکتبال غرب آسیا
نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 552
نویسنده : AmirAli
 
تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران نایب قهرمان رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا شد.
 
 در آخرین دیدار از رقابت‌های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا تیم ملی ایران به مصاف لبنان رفت و در نهایت با نتیجه 69-66 به پیروزی رسید و نایب قهرمان شد.

ایران در این مسابقه در کوارتر اول 22- 19 مغلوب شد اما کوارتر دوم را 18 بر 12 به سود خود تمام کرد. ایران در کوارتر سوم نیز 12 بر 9 به پیروزی رسید و در کوارتر چهارم با اینکه با نتیجه 23 بر 20 مغلوب شد اما در نهایت توانست حریفش را با نتیجه 69 بر 66 شکست دهد و پس از عراق در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار بگیرد.

عراق روز گذشته موفق شد ایران را 85 بر 80 شکست دهد و با چهار برد قهرمان شود.

دو تیم نخست این تورنمنت سهمیه رقابت‌های جوانان آسیا در هند را به دست آورند.

از نکات جالب اینکه در بین دو نیمه محمود مشحون به رختکن تیم ملی رفت و برای بازیکنان و مربیان صحبت کرد.

Code Center


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



بازدید : 599
نویسنده : AmirAli
قهرمان لیگ جهانی، حریف مناسبی برای ایران است
 
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌خواهیم در مسابقات قهرمانی جهان برابر آمریکا با تمام قدرت حاضر شویم و این تیم را سورپرایز کنیم.
 
به گزارش سایت فدراسیون والیبال،  کاروان 25 نفره والیبال ایران شامل 15 بازیکن و 11 همراه بامداد امروز (چهارشنبه) تهران را به مقصد آمریکا ترک کرد.

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره این سفر گفت: اولویت ما در اردوی تدارکاتی آمریکا، یادگیری است. تیم ملی والیبال آمریکا سرویس‌های خوبی می‌زند و فرصت مناسبی است تا بازیکنان ایران دریافت‌های خود را بهبود بخشند. برای برطرف کردن مشکلات دریافت، بازیکنان باید بر روی این موضوع تمرکز کنند و بازی‌‌های تدارکاتی با آمریکا که استرس ندارد فرصت مناسبی برای تمرکز کردن آنان روی دریافت‌ها است.

او با بیان اینکه تیم ایران نیاز به تجربه بیشتر در شرایط مسابقات خارج از خانه دارد، گفت: سفر به آمریکا برای این موضوع نیز خوب است و این تیم که عنوان قهرمانی لیگ جهانی امسال را نیز در پرونده کاری خود دارد، حریف مناسب برای تیم ایران است. نمی‌خواهیم در برابر این تیم با قدرت حاضر شویم زیرا آمریکا حریف ایران در مسابقات قهرمانی جهان امسال و لیگ جهانی سال آینده است. بیشتر برای مرور تاکتیک‌ها به مصاف این تیم در چهار دیدار دوستانه خواهیم رفت.

بوبان کواچ تأکید کرد: هدف، آماده‌سازی بازیکنان برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جهان است، می‌خواهیم در قهرمانی جهان برابر آمریکا با تمام قدرت حاضر شویم و آمریکا را سورپرایز کنیم.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از هشتم شهریور با حضور 24 کشور در 4 گروه آغاز می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های ایتالیا، آمریکا، فرانسه، پرتوریکو و بلژیک همگروه است.

Code Center


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



دومین پیروزی تیم ملی هندبال ایران
نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 989
نویسنده : AmirAli
 
تیم ملی هندبال جوانان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر کویت پیروز شد.
 
تیم ملی هندبال جوانان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق شد با نتیجه 25 بر 23 بر کویت، حریف قدرتمند خود و پرافتخارترین تیم هندبال جوانان آسیا غلبه کند. در این دیدار که قضاوت آن بر عهده دو داور از ژاپن به نام‌های کیوشی هیزاکی و توموکازو ایکه بوچی بود، ملی‌پوشان ایران در نیمه نخست هم تیم برتر میدان بودند، اما به نتیجه تساوی در عدد 14 رضایت دادند.

با این پیروزی شاگردان محسن طاهری با انجام دو دیدار و 4 امتیاز به رده دوم جدول صعود کردند و با تفاضل گل کمتر پشت سر کره‌جنوبی قرار گرفتند.

بازی بعدی تیم ملی ایران روز جمعه مقابل کره‌جنوبی خواهد بود. کره‌ای‌ها امروز موفق شدند با نتیجه 30 بر 20 عراق را مغلوب کنند.

Code Center


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



پیام تسلیت FIVB برای درگذشت معدنی
نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 578
نویسنده : AmirAli
 
رئیس فدراسیون جهانی والیبال درگذشت حسین معدنی را تسلیت گفت.
 
پس از روسای فدراسیون استرالیا و آمریکا و مربیان بزرگ دنیا هم چون خولیو ولاسکو و زوران گائیچ، دکتر آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون والیبال درگذشت حسین معدنی را به فدراسیون والیبال تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

دکتر داورزنی عزیز

بدین وسیله تسلیت خود را برای از دست دادن تاسف‌بار حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال اعلام می‌دارم.

در این ساعات اندوه خانواده و دوستانش همدردی من را پذیرا باشید. بی‌شک دلاوری‌های مثال زدنی او در هدایت و موفقیت تیم ملی ایران برای ابد در یاد خانواده والیبال ایران و جهان زنده خواهد ماند.

همچنین داگبیل، رئیس فدراسیون والیبال آمریکا و رئیس فدراسیون کشتی آمریکا با ارسال تاج گل این مصیبت را به جامعه والیبال ایران تسلیت گفتند.

Code Center


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



علیرضا حقیقی در فهرست ساسولوی ایتالیا
نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 533
نویسنده : AmirAli
 
یک منبع معتبر در ایتالیا از احتمال انتقال سنگربان تیم ملی ایران به سری A ایتالیا خبر داد.
 
خبرگزاری تسنیم: سایت خبری «کالچومرکاتووب» ادعا کرد نام علیرضا حقیقی، سنگربان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014، در فهرست خرید‌های تابستانی ساسولو قرار گرفته اما ارائه پیشنهاد به وی منوط به اما و اگرهایی است که در بازار نقل و انتقالات رخ دهد.

طبق ادعا این سایت، مایکل آگاتزی، سنگربان میلان گزینه اول ساسولو است اما این تیم دسته اولی در صورتی برای جذب این دروازه‌بان 30 ساله شانس دارد که میلان بتواند دیه‌گو لوپس، دروازه‌بان اسپانیایی رئال مادرید را جذب کند.

با پیوستن کیلور ناواس، سنگربان تیم ملی کاستاریکا به رئال مادرید، آینده دیه‌گو لوپس در سانتیاگوبرنابئو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و شایعاتی در خصوص احتمال جدایی وی از کهکشانی‌ها شنیده می‌شود. گروهی از رسانه‌های ایتالیایی روز گذشته اعلام کرده‌اند که میلان به صف مشتریان لوپس پیوسته است و در صورت جذب وی این احتمال وجود دارد که با فروش آگاتزی به ساسولو موافقت کند به خصوص که عملکرد سنگربان پیشین کیه‌وو در اردوی پیش فصل روسونری تعریفی نداشت.

کالچومرکاتو وب نوشته است در صورتی که میلان موفق به جذب لوپس نشود، احتمال جدا شدن آگاتزی از این تیم کاهش می‌یابد و به همین دلیل ساسولو علیرضا حقیقی که اکنون برای روبین کازان روسیه بازی می‌کند زیر نظر گرفته است.

Code Center


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



جاسم کرار: پولم را ندهید بازی نمی کنم!
نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 634
نویسنده : AmirAli
 
بازیکن عراقی استقلال تهدید کرده که اگر پولش را ندهند شاید در هفته دوم برای تیمش به میدان نرود.
 
خبر آنلاین: جاسم کرار که همیشه حاشیه های زیادی در فوتبال ایران داشته است تا این هفته باید بخشی از رقمی را که با استقلالی ها توافق کرده بود را دریافت می کرد اما این اتفاق هنوز نیفتاده است.به همین دلیل جاسم که در بازی نخست با راه آهن یکی از گل های آبی ها را به ثمر رساند لب به اعتراض گشوده و گفته است:«من پولم را می خواهم.»

به نظر استقلالی ها تا اینجای کار پول او و 4 ملی پوش خودشان را نداده اند اما کرار پس از گلزنی در بازی اول صدایش درآمده و تهدید کرده که شاید در هفته دوم برای تیمش به میدان نرود.البته استقلالی ها نباید دغدغه زیادی داشته باشند چون اسپانسر آنها برخلاف اسپانسر پرسپولیس نزدیک به 10 میلیارد تومان پرداخت کرده است.با این حال آبی ها به دنبال شرایطی هستند تا با پرداخت پول به کرار این قائله را ختم به خیر کنند.

Code Center


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



بازی نکردن کنار اسکولز، تنها حسرت ژاوی
نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 554
نویسنده : AmirAli
 
ژاوی که به تازگی از بازی های ملی خداحافظی کرد، در طول دوران حرفه ای اش به افتخارات زیادی از جمله سه قهرمانی در چمپیونزلیگ، دو قهرمانی در یورو و یک قهرمانی در جهان رسید اما او معتقد است که بازی کردن در کنار اسکولز می توانست کارنامه اش را پربار تر کند
 

آی اسپورت: ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، از بازی نکردن در کنار پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد، به عنوان یکی از بزرگترین افسوس های دوران حرفه ای اش نام برد.

ژاوی که به تازگی از بازی های ملی خداحافظی کرد، در طول دوران حرفه ای اش به افتخارات زیادی از جمله سه قهرمانی در چمپیونزلیگ، دو قهرمانی در یورو و یک قهرمانی در جهان رسید اما او معتقد است که بازی کردن در کنار اسکولز می توانست کارنامه اش را پربار تر کند.

او به خبرنگاران گفت:"هنگامی که به افتخاراتم به همراه اسپانیا و بارسلونا و بازیکنانی که در کنارشان بازی کرده‌ام فکر می‌کنم،  برای من غیر ممکن خواهد بود که افسوس چیزی را بخورم. شاید تنها حسرت من این است که هیچوقت کنار اسکولز بازی نکرده ام، ولی نه او منچستریونایتد را ترک کرد و نه من بارسلونا را ترک کردم."

Code Center


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



رضا نوروزی؛ قاتلی که روزی بهترین بود!
نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 563
نویسنده : AmirAli
 
رضا نوروزی در لیگ چهاردهم برای ششمین بار برابر فولاد به میدان خواهد رفت، اما این بار با پیراهن پرسپولیس تهران.
 

آی اسپورت: رضا نوروزی مهاجم 31 ساله‌ی پرسپولیس تهران که در لیگ‌های دهم و یازدهم پیراهن فولاد خوزستان را برتن کرد و در لیگ دهم نیز موفق شد با زدن 24 گل آقای گل رقابت‌های لیگ برتر لقب گیرد، در لیگ چهاردهم درحالی در ورزشگاه غدیر اهواز برابر فولاد خوزستان به میدان خواهد رفت که پیش از این به همراه تیم‌های استیل‌آذین و نفت تهران برابر تیم رویائی خود به میدان رفته است و از قضا با پیراهن این دو تیم نیز دروازه‌ی فولاد خوزستان را گشوده است و تنها در دو مسابقه موفق به زدن گل نشده است.

به گزارش آی‌اسپورت، رضا نوروزی که در حال حاضر با زدن 34 گل با پیراهن فولاد خوزستان طی دو فصل متوالی حضور در اهواز بالاتر از نام‌هائی همچون آرش افشین، ایمان مبعلی، بهنام سراج، بختیار رحمانی و احمد مومن‌زاده بهترین گل‌زن تاریخ این باشگاه در تاریخ لیگ برتر است، در لیگ‌ نهم پیش از پیوستن به فولاد خوزستان با پیراهن استیل‌آذین در دو بازی رفت و برگشت موفق به گل‌زنی شد.

Code Center


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



تعداد صفحات : 92


بزرگترین حماقتِ انسان در زندگی ، لبخند زدن به کسی است که ارزش نگاه کردن هم ندارد !

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تصاوير زيباسازی|www.takwab.ir|تصاویرعاشقانه