پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عکس: استادیوم حیرت‌آور قطری‌ها
نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 616
نویسنده : AmirAli
 
مراحل ساخت استادیوم البیت هم اکنون در حال انجام است، این درحالی است انتظار می‌رود کارهای مقدماتی و ساخت سه استادیوم دیگر نیز تا اواخر امسال آغاز شود.
 

وب سایت نود: مراحل ساخت استادیوم البیت هم اکنون در حال انجام است، این درحالی است انتظار می‌رود کارهای مقدماتی و ساخت سه استادیوم دیگر نیز تا اواخر امسال آغاز شود.

با پایان یافتن جام جهانی 2014، اخباری در مورد میزبان جام جهانی 2022 به گوش می‌رسد. کشور قطر بی توجه به اتهامات وارد شده پیرامون پرداخت رشوه، در حال آماده شدن برای برگزاری این مسابقات است. هم اکنون همراه با شما به مرور مراحل ساخت و ویژگی‌های یکی از ورزشگاه‌های میزبان این جام نگاهی خواهیم انداخت. با ما همراه باشید.
 
به تازگی کشور قطر ویدئویی منتشر کرده که در مورد استادیوم خیره کننده البیت (Al Bayt) تهیه شده است، استادیومی که قرار است در شهر الخور(Al Khor) و در سی مایلی شمال دوحه ساخته شود. این استادیوم 60 هزار نفره، با الهام از چادرهای سیاه و سفیدی موسوم به بیت الصحرا که به صورت سنتی توسط مردمان چادر نشین این کشور استفاده می‌گردد، طراحی شده است. پیش بینی می‌شود ساخت این استادیوم که در راستای برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 در این کشور انجام شده، تا اواخر سال 2018 به پایان برسد.

Code Center


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



photo love7
نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 544
نویسنده : AmirAli

,

Code Center


:: موضوعات مرتبط: عکس های دیدنی و جالب , ,



زیباترین عکس های بهنوش بختیاری در مرداد ۹۳
نوشته شده در چهار شنبه 15 مرداد 1393
بازدید : 713
نویسنده : AmirAli
زیباترین عکس های بهنوش بختیاری در مرداد

زیباترین عکس های بهنوش بختیاری در مرداد ۹۳ زیباترین و جدیدترین عکس های بهنوش بختیاری بازیگر ایرانی معروف با تیپ دیدنی و متفاوت در مرداد ماه ۹۳ را در این مجموعه از زیرمیزی مشاهده کنید.هر روز با جدیدترین عکس های بازیگران در خدمتتان هستیم… منبع:کامپک

زیباترین عکس های بهنوش بختیاری در مرداد ۹۳

behnosh bakhtiari 3 زیباترین عکس های بهنوش بختیاری در مرداد 93

Code Center


:: موضوعات مرتبط: عکس های دیدنی و جالب , ,



بازدید : 537
نویسنده : AmirAli
روش‌هایی برای تشخیص لوازم آرایشی غیربهداشتی
 
برخی خانم‌ها در دور انداختن لوازم آرایشی خساست به خرج می‌دهند، اما باید بدانید که لوازم آرایشی هم مثل مواد غذایی تاریخ انقضا دارند و مصرف آن‌ها بعد از تاریخ معین شده عوارضی ایجاد می‌کند که‌گاه خطرناک‌تر از مواد غذایی است.
 

جام جم سرا: همانطور که غذایی با تاریخ مصرف گذشته را فورا دور می‌اندازید، لازم است هرچند ماه یک بار سراغ لوازم آرایشیتان بروید و کهنه‌ها را دور بیندازید؛ یادتان باشد زیبایی تاریخ ندارد ولی محصولاتی که به سلامت و زیبایی شما کمک می‌کنند تاریخ مصرف دارند.

تاریخ مصرف را فراموش نکنید

لوازم آرایشی، عطر‌ها و کرم‌های پوستی که تاریخ مصرفشان سپری شده باشد و همچنان استفاده شوند، احتمال بروز التهاب و عفونت را در شما افزایش می‌دهند. محققان علت بروز این مشکل را وجود هوا و باکتری در این محصولات می‌دانند. لوازم آرایشی که استفاده چندمنظوره دارند مثل فرچه‌هایی که رژلب یا سایه را روی پوست پخش می‌کنند، می‌توانند اثرات این پدیده را تشدید کنند چون میکروب‌ها را بین پوست لب و چشم‌ها منتقل و ایجاد آلرژی و حساسیت را تشدید می‌کنند. جالب است بدانید ۶۰ درصد بانوانی که دچار آلرژی و حساسیت شده بودند لوازم آرایشی خود را به دوستانشان قرض داده بودند.

روش‌هایی برای تشخیص لوازم آرایشی غیربهداشتی

Code Center


:: موضوعات مرتبط: سلامت , ,



بازدید : 494
نویسنده : AmirAli
ماسک‌ها و نسخه‌های طبیعی چقد‌ر قابل اعتماد‌ند‌؟

 

 

 
از قد‌یم بسیار شنید‌ه‌ایم که اگر ماست را روی پوست‌مان ماسك كنيم یا رند‌ه شد‌ه مغز خيار و روغن باد‌ام را روی صورت بگذاريم، مي‌توانيم به جوان‌سازي و آبرساني پوست‌مان كمك كنيم. بسياري از ما اين نسخه‌ها را تجربه و حتي به د‌وستان‌مان نيز توصيه كرد‌ه ايم.
 


مجله سیب سبز: از قد‌یم بسیار شنید‌ه‌ایم که اگر ماست را روی پوست‌مان ماسك كنيم یا رند‌ه شد‌ه مغز خيار و روغن باد‌ام را روی صورت بگذاريم، مي‌توانيم به جوان‌سازي و آبرساني پوست‌مان كمك كنيم. بسياري از ما اين نسخه‌ها را تجربه و حتي به د‌وستان‌مان نيز توصيه كرد‌ه ايم اما واقعيت اين است كه بسياري از ما هنوز نمی‌د‌انیم که این روش‌ها تا چه اند‌ازه موثر است و اصلا آيا عوارضي به همراه د‌ارد‌ يا نه؟ بسیاری از ما د‌وست د‌اریم که با استفاد‌ه از برخی روش‌های طبیعی و بد‌ون صرف هزینه‌های بالا، پوستی شاد‌اب و زیبا د‌اشته باشیم به همین د‌لیل گاهی ممکن است با استفاد‌ه از مواد‌ طبیعی موجود‌ د‌ر منزل‌مان انواع ماسک، کِرم و نرم‌کنند‌ه برای پوست خود‌ ساخته و از آنها استفاد‌ه کنیم د‌ر حالي كه د‌رباره تركيب اين مواد‌ و عوارض احتمالي و صد‌ماتي كه ممكن است براي پوست به همراه د‌اشته باشد‌، آگاهي چند‌اني ند‌اريم. د‌ر همین ارتباط گفت‌وگویی با د‌کتر لیلا شیر بیگی، د‌ستیار تخصصی طب سنتی انجام د‌اد‌یم که حاصل آن می‌تواند‌ راهنمای خوبی برای د‌اشتن پوستی سالم و زیبا باشد‌.

Code Center


:: موضوعات مرتبط: سلامت , ,



بازدید : 560
نویسنده : AmirAli
فوت و فن‌هایی که ماهرترین آرایشگران از آن باخبرند

 

 

 
بعضی‌ از خانم‌ها هم هستند که نه‌تنها به کارهای آرایشگری علاقه‌مندند بلکه در خود استعداد لازم برای این کار را هم می‌بینند و ترجیح می‌دهند رنگ مو را خودشان خانه انجام دهند. شما هم می‌توانید به راحتی خودتان در خانه موهای‌تان را روشن یا مش کنید.
 


مجله سیب سبز: هرچقدر هوا به سمت گرمی برود و به تابستان نزدیک‌تر شویم خانم‌های بیشتری تمایل پیدا می‌کنند که موهای‌شان را روشن کنند یا به سراغ مش و های‌لایت بروند. کاری که چندان آسان نیست و بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند آن را به دست یک آرایشگر ماهر بسپارند که در اين شرايط مجبورند در بیشتر موارد هزینه بسیار بالایی براي آن پرداخت كنند.البته بعضی‌ از خانم‌ها هم هستند که نه‌تنها به کارهای آرایشگری علاقه‌مندید بلکه در خود استعداد لازم برای این کار را هم می‌بینند و ترجیح می‌دهند کارهای این‌چنینی را خودشان خانه و با هزینه‌ای بسیار کمتر انجام دهند. اگر شما هم جزو همین دسته اخیر هستید، می‌توانید به راحتی خودتان در خانه موهای‌تان را روشن یا مش کنید؛ کافی است کمی حوصله و دقت به خرج دهید.

Code Center


:: موضوعات مرتبط: سلامت , ,



کاشت نگین چشم و عوارض آن
نوشته شده در چهار شنبه 15 مرداد 1393
بازدید : 536
نویسنده : AmirAli

 

 

 
ديگر برق چشم و برق دندان يادآور شخصيت‌هاي بدجنس كارتون‌هاي دوران كودكي نيست؛ برقي كه نشانه يك کلک یا حقه پنهاني باشد. امروز اين برق مفهوم ديگري داردو به معني ثروتمند بودن فرد است و نشان زيبايي!
 


مجله زندگی ایده آل: ديگر برق چشم و برق دندان يادآور شخصيت‌هاي بدجنس كارتون‌هاي دوران كودكي نيست؛ برقي كه نشانه يك کلک یا حقه پنهاني باشد. امروز اين برق مفهوم ديگري داردو به معني ثروتمند بودن فرد است و نشان زيبايي! اواخر سال گذشته بود که یکی از خبرگزاری‌ها، گزارشی جالب درباره کاشت نگین در چشم، در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران منتشر کرد! این موضوع هم به لحاظ حساس بودن چشم و هم هزینه‌های این کار، به نوعی اقدامی خاص برای دستیابی به زیبایی بیشتر محسوب می‌شود. این گزارش تلاشی است برای ارائه اطلاعات بیشتر در زمینه کاشت نگین در چشم.

Code Center


:: موضوعات مرتبط: سلامت , ,



رنگ موهای سنتی
نوشته شده در چهار شنبه 15 مرداد 1393
بازدید : 578
نویسنده : AmirAli
 
از استعمال رنگ موهای شیمیایی بپرهیزید و مواد گیاهی را که رنگ زیبایی را نیز به مو‌هایتان می‌دهد استفاده کنید.
 

پارسه گرد: از استعمال رنگ موهای شیمیایی بپرهیزید و مواد گیاهی را که رنگ زیبایی را نیز به مو‌هایتان می‌دهد استفاده کنید.

رنگ موهای سنتی

Code Center


:: موضوعات مرتبط: سلامت , ,



زیبایی‌های ایران: استان فارس
نوشته شده در یک شنبه 12 مرداد 1393
بازدید : 608
نویسنده : AmirAli

 

 

 
استان فارس سومین استان پهناور و چهارمین استان پر جمعیت ایران است. اقوام مختلفی در این استان زندگی می‌کنند. در این گالری عکس تنها بخشی از دیدنی‌های تاریخی و طبیعی این استان را می‌توانید ببینید.
 

 

 


برترین ها: استان فارس سومین استان پهناور و چهارمین استان پر جمعیت ایران است. اقوام مختلفی در این استان زندگی می‌کنند. در این گالری عکس تنها بخشی از دیدنی‌های تاریخی و طبیعی این استان را می‌توانید ببینید.

تخت جمشید

تخت جمشید یا پارسه در شمال استان فارس در فاصله ۵۷ کیلومتری شیراز قرار دارد. پارسه یکی شهرهای باستانی ایران و پایتخت امپراتوری هخامنشیان بود. این شهر در دوران حکومت داریوش، خشایارشا و اردشیر اول بنا شد و مرکزی برای برگزاری مراسم آیینی و جشن‌ها به ویژه نوروز بود.زیبایی‌های ایران؛ استان فارس

Code Center


:: موضوعات مرتبط: گردشگری: جهانگردی& ایرانگردی , ,



مازندران، دروازه بهشت
نوشته شده در یک شنبه 12 مرداد 1393
بازدید : 577
نویسنده : AmirAli
 
استان مازنداران با دیدنی‌های بسیار یکی از مکان‌هایی است که در هر تعطیلات مردم را به سوی خود جذب می‌کند. در این گالری تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های این استان به تصویر کشیده شده است.
 
 
 
 


برترین ها: استان مازنداران با دیدنی‌های بسیار یکی از مکان‌هایی است که در هر تعطیلات مردم را به سوی خود جذب می‌کند. در این گالری تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های این استان به تصویر کشیده شده است.

1.    جواهرده منطقه‌ای تاریخی با جنگل‌های سرسبز است که نیمی از سال پوشیده از برف و در فصل تابستان از هوای بسیار مطبوع برخوردار است. این منطقه از سه جهت در محاصره کوه قرار دارد.

مازندران، دروازه بهشت

Code Center


:: موضوعات مرتبط: گردشگری: جهانگردی& ایرانگردی , ,



تعداد صفحات : 92


بزرگترین حماقتِ انسان در زندگی ، لبخند زدن به کسی است که ارزش نگاه کردن هم ندارد !

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تصاوير زيباسازی|www.takwab.ir|تصاویرعاشقانه